SELAMAT DATANG !!!

SELAMAT DATANG !!!
klik gambar untuk lokasi CIKGU WAN'S HOME TUITION

21 May 2012

SELAMAT HARI GURU 2012


Cita-cita bukan nak jadi guru,
Tapi nak jadi seorang jurumotivasi,
Terima kasih wahai guru,
Mendidik aku sampai hari ini.

Aku bukan cikgu,
Aku hanya pencari rezeki,
Setiap bulan ada pelajar baru,
Nak melakukan anjakan diri.

Aku bukan cikgu,
Tapi nak jadi insan serba-boleh,
Aku ni hebat dari dulu,
Melahirkan generasi insan soleh.



Aku bukan cikgu,
Aku hanyalah seorang pemberi,
Semua murid termangu-mangu,
Bila nak jawab peperiksaan esok pagi.


Aku bukanlah seorang cikgu,
Aku nak jadi seorang yang tabah,
Datanglah sini tanpa ragu-ragu,
Manalah tahu kalau-kalau berubah.

Aku bukan cikgu,
Aku hanya seorang lelaki,
Aku nak buat semua terpaku,
Akan kebolehan yang ALLAH bagi.

No comments:

Post a Comment